Här kan du läsa om oss, Ann; innehavare av butiken Ann-Tikt & Sånt, i Mellby och Annika; innehavare av butiken Drömmar Inne & Ute, i västra Mellby. I vår gemensamma blogg skriver vi om vår passion för inredning, antikt, trädgård, mat och familj. Välkommen att följa oss båda. Allt är ju roligare när man är två!


onsdag 18 september 2013

Vårt pepparkakshus i ALLAS veckotidning

Hej på er alla!

Tänka sig, efter ett års väntan var det så dags!!
Vårt fina pepparkakshus får nu visa upp sig.




Det var för ca ett år sedan som Pernilla och Olof
tittade hem till oss och fotograferade en hel dag.
Smakprov fick vi ju se under dagen, men vad kul
det var att få se hela resultatet!!



Känner mig så stolt!



Det finns fler bilder i veckans ALLAS,
så vill ni se mer så får ni köpa ett exemplar.
Jag tömde dock hela vår butik...!!

Tusen tack kära Pernilla och Olof för att det
fantastiska jobb ni har gjort!
Bilderna är kanonfina och tack igen Pernilla
för den fina texten!
Det var riktigt roligt att få vara med på detta!

Kram på er alla

ANNIKA o TED




3 kommentarer:

  1. Stort, varmt tack själva för att ni öppnade ert härliga hem för oss!

    Trevlig helg!
    Kram
    /Pernilla

    SvaraRadera
  2. ÅÅÅÅH, så fint! Och så roligt att äntligen få se det i tryck!! Mitt intryck av ert hus är att det verkligen var fantastiskt! MYCKET speciellt! Jag har i princip alltid varit inställd på att ett hus "måste" vara gammalt för att vara fint. Så fel man kan ha, förstod jag när jag såg ert!:)
    Ha en underbar helg!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Ett jättefint reportage om ert jättefina hus!
    Ett hus man ALLTID känner sig välkommen till!!
    Kramar
    Ann

    SvaraRadera