Här kan du läsa om oss, Ann; innehavare av butiken Ann-Tikt & Sånt, i Mellby och Annika; innehavare av butiken Drömmar Inne & Ute, i västra Mellby. I vår gemensamma blogg skriver vi om vår passion för inredning, antikt, trädgård, mat och familj. Välkommen att följa oss båda. Allt är ju roligare när man är två!


tisdag 5 februari 2013

Hjälp, jag har en dotter som fyllt 23

Hejsan!!

Ja, det är något med barnens ålder som
gör en mer uppmärksam än ens egen -
varför är det så?

Att ha en dotter som är 23 år,
det låter gammalt..! Speciellt när jag 
tänker på att jag själv var 24 när jag fick
"lilla" Mimmi. Hmm...

Vi fick ringa Italien  för att sjunga för
födelsedagsbarnet. Där jobbar Mimmi
som skidguide i Passo Tonale.
Hon arbetar för danska, Slopetrotter
och trivs som fisken i vattnet.


GRATTIS igen , min söta Mimmi!!
Jag hoppas Du sitter på en alptopp
just nu, i solen och har en massa
glada, härliga gäster omkring dig!!

Nu ska jag börja förbereda kvällsmat,
som blir något så kulinariskt som,
KÖTTFÄRSÅS.

 Ha en fin tisdagkväll

ANNIKA




1 kommentar:

  1. Livet är hårt, jag har också en dotter på 23...Huvva vad tiden går fort !
    Må så gott !
    Kram Anki

    SvaraRadera