Här kan du läsa om oss, Ann; innehavare av butiken Ann-Tikt & Sånt, i Mellby och Annika; innehavare av butiken Drömmar Inne & Ute, i västra Mellby. I vår gemensamma blogg skriver vi om vår passion för inredning, antikt, trädgård, mat och familj. Välkommen att följa oss båda. Allt är ju roligare när man är två!


tisdag 9 oktober 2012

Smygstart av pumpor



Äntligen dags!
Jag älskar pumpor - tänker varje år vid denna
tiden att jag skulle ju odla SJÄLV.
Men nu har vi en fantastisk odlare i kommunen
som har så mycket fina pumpor.


Dit åker man och plockar till sig vad man vill ha
och lägger pengar i en burk.
Det är ju charm även det!


Blomkrukorna får sig en riktigt ansiktslyftning
av de härliga höstfärgerna.

Detta är pumpor i liten skala, jag hoppas få se
pumpor i en annan division snart från
andra sidan Atlanten.

Julia bloggar friskt borta från New Jersey -
gå in och hälsa på henne.
Kul läsning om USA och en au-pairs liv.

Nu ska jag ge mig iväg till frissan.
Ska bli underbart att få bli tillfixad,
är i mycket stort behov av det!!

Ha en toppen tisdag!
ANNIKA









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar