Här kan du läsa om oss, Ann; innehavare av butiken Ann-Tikt & Sånt, i Mellby och Annika; innehavare av butiken Drömmar Inne & Ute, i västra Mellby. I vår gemensamma blogg skriver vi om vår passion för inredning, antikt, trädgård, mat och familj. Välkommen att följa oss båda. Allt är ju roligare när man är två!


måndag 6 februari 2017

Semester och snart uppstart!!




Denna vintern har gått i resans tecken.
Vi har utnyttjat varje ledig tid till att resa.
Asien ligger oss varmt om hjärtat och
jag vill bara ha mer...



Det har varit skådespel i Saigons trafik.


Fantastiskt standliv på Phu Quoc Island.



Fruktansvärda berättelser från
Killing fields i Phnom Phen.



Och som alltid i Asien
- så mycket färgrikt och vackert!




 Fint resesällskap





Lugn


Bad...




... och åter bad..
Precis SÅ ska det vara att ha semester!!


Men här hemma är det mycket nytt roligt på
gång också!!
Jag är i full gång med inköp inför öppning
i min butik.
DRÖMMAR inne & ute öppnar upp
portarna igen på skärtorsdagen
den 13 april.
Jag har mycket nytt spännande på gång
och det ska bli såå roligt att starta upp igen!
Öppettiderna kommer vara det samma

TORS-SÖN kl.11-17

Jag kommer även i år hålla mingelkvällar
tillsammans med Ann-tikt & sånt.
och återkommer snart med datum för detta!

Så vi ses här igen!!

Kram

ANNIKA
DRÖMMAR inne & ute




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar