Här kan du läsa om oss, Ann; innehavare av butiken Ann-Tikt & Sånt, i Mellby och Annika; innehavare av butiken Drömmar Inne & Ute, i västra Mellby. I vår gemensamma blogg skriver vi om vår passion för inredning, antikt, trädgård, mat och familj. Välkommen att följa oss båda. Allt är ju roligare när man är två!


söndag 14 juni 2015

Projekt & Nya tider...


Ja, jag säger då det...
Det är nåt konstigt med projekt!

När man väl har börjat i en ände
ja, då kan man liksom lika gärna fortsätta med ett till...
och ett till... och ett till...
Vet inte var energin kommer ifrån, men visst blir man lycklig
när det blir fint 
och då orkar man lätt ta tag i ett till!!!

Mer om detta sedan...

Idag blir det lite bilder på nyheter i butiken

Denna fina matta (ja, fast jag har lagt den i en säng...)
försvann i ett nafs och nya är beställda

blocktryckt för hand och i en helt underbar blå färg...






Annorlunda vas från Housedoctor









Gammalt klädskåp och vintageblus...




Och fina gamla stråhattar...


Äkta vintage när det är som bäst!





Och så var det öppettiderna, ja...

Fram till den 30 augusti har vi öppet 11.00 - 18.00

ALLA DAGAR

Från och med nu!

En härlig Midsommarvecka önskar jag er

ANN
Ann-Tikt & Sånt
www.anntikt.se

1 kommentar:

  1. Hoppsan! I morse såg jag en bil med er logga på! I Nättraby ...
    kl. 6.40 nära min skola. På inköpsrunda i Blekinge, kanske?
    Trevlig Midsommar!
    Hälsningar Lena

    SvaraRadera