Här kan du läsa om oss, Ann; innehavare av butiken Ann-Tikt & Sånt, i Mellby och Annika; innehavare av butiken Drömmar Inne & Ute, i västra Mellby. I vår gemensamma blogg skriver vi om vår passion för inredning, antikt, trädgård, mat och familj. Välkommen att följa oss båda. Allt är ju roligare när man är två!


lördag 28 mars 2015

Butiken har öppnat!!


Hej och God lördag på er!!

Nu har jag öppnat upp min butik
DRÖMMAR inne & ute.

Jag har packat upp så mycket fina
varor, så det känns så roligt
att få öppna och inbjuda till
inspiration i min lantliga butik.

Har Du vägarna förbi så välkommen
in i helgen! Det bjuds på kaffe och 
nybakade drömmar!!

ÖPPETTIDER

LÖR o SÖN  12 - 16






I vårt gamla "grisahus" hittar du Buddhor, ugglor,
kuddar, lyktor, doftljus, smycken, kläder, väskor
och allt som får livet att bli sådär, lite extra kul!!

En härlig livsstilsbutik ute på landet, alltså!!

Vi ses!!

(Nu ska jag iväg på mitt härliga morgonyogapass)

ANNIKA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar