Här kan du läsa om oss, Ann; innehavare av butiken Ann-Tikt & Sånt, i Mellby och Annika; innehavare av butiken Drömmar Inne & Ute, i västra Mellby. I vår gemensamma blogg skriver vi om vår passion för inredning, antikt, trädgård, mat och familj. Välkommen att följa oss båda. Allt är ju roligare när man är två!


torsdag 29 januari 2015

Om jag skulle göra om vårt badrum...


HEJ!!

Nu är verkligen en tid då jag får lust
med omändringar...
Tänk vad det finns mycket fint!!
Skulle vi gjort om badrummet idag, skulle
jag satsat på någon av dessa urtjusiga
duschväggarna!
Men håll med!!
Visst är dem väl läckra?!?






(Alla bilder: Sköna Hem)


Det finns fler fantastiska detaljer i dessa
badrum som tilltalar mig, bl a golvet
på denna bilden.
Hade det blivit nytt badrum här nu, hade jag
absolut valt detta golvet.
Just my style!!

Det är en lyx att få ha drömmar!!

Ha det bäst!

ANNIKA


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar