Här kan du läsa om oss, Ann; innehavare av butiken Ann-Tikt & Sånt, i Mellby och Annika; innehavare av butiken Drömmar Inne & Ute, i västra Mellby. I vår gemensamma blogg skriver vi om vår passion för inredning, antikt, trädgård, mat och familj. Välkommen att följa oss båda. Allt är ju roligare när man är två!


måndag 3 november 2014

Buddha bland höstlöven

Hej på er!
Här rullar dagarna på med en rasande fart.
Tittar man i kalendern så blir man nästan
mörkrädd - det är ju snart advent!
Om mindre en tre veckor står jag på första
julmarknaden, i Boarp, Båstad.
Halmkransarna ligger på hög och väntar på att
bli klädda, men jag hade tänkt njuta lite till
av hösten innan jag ställer mig med granet...


Jag har gått loss med en svart sprayburk
i helgen och en Buddha fick den sista färgen
i burken. Den får stå bland pumpor och höstlöv
några dagar till - innan jag går lös med adventspysslet!


Ha en trevlig kväll!!

ANNIKA



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar