Här kan du läsa om oss, Ann; innehavare av butiken Ann-Tikt & Sånt, i Mellby och Annika; innehavare av butiken Drömmar Inne & Ute, i västra Mellby. I vår gemensamma blogg skriver vi om vår passion för inredning, antikt, trädgård, mat och familj. Välkommen att följa oss båda. Allt är ju roligare när man är två!


torsdag 23 oktober 2014

Min utsikt




Godmorgon!

Jag har tagit åtskilliga bilder på denna utsikt 
framför vårt hus och jag slutar aldrig förundra
mig över hur olika skepnader den kan ha.
Den ena vackrare än den andra.
Man glömmer min tilltuffsade rosenrabatt som
skyms av den vackra himlen och morgondaggen.
över åkern. Man glömmer också bort att vår
Platan har tre olika höjder på sina störar...,( eller inte..?) haha
när man ser det ensamma rådjuret långt
borta i morgondiset..

Ha en fin dag!!

ANNIKA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar