Här kan du läsa om oss, Ann; innehavare av butiken Ann-Tikt & Sånt, i Mellby och Annika; innehavare av butiken Drömmar Inne & Ute, i västra Mellby. I vår gemensamma blogg skriver vi om vår passion för inredning, antikt, trädgård, mat och familj. Välkommen att följa oss båda. Allt är ju roligare när man är två!


fredag 10 oktober 2014

Hösten bjuder in...och en Tävling


Löv på gräsmattan hör hösten till!
Det har jag bestämt
-för vi har alldeles för stor tomt för att kratta...

Nej då är det mycket roligare att göra höstfint!!
Jag började utanför butiken idag
och vid grinden
Det är inte riktigt färdigt än
men en liten början iallafall


Iden med krukor på pinnar knyckte jag från 
Trädgårdsmässan i somras
Jag får nog sätta dit några fler...








Är det någon som vet vad en Trollhoppa är??
Jag vet!
Det är namnet på denna gamla släde som numera står
som skylt utanför Ann-Tikt & Sånt









Och så till tävlingen:
Gå in på Instagram och leta upp mig
jag heter anntikt
Sedan är det bara att följa instruktionerna
på min tävlingsbild!
Om en vecka drar jag en lycklig vinnare
och vinsten är:
Kuddfodral från Affari, doftljus, 
2 marmorstjärnor (ljusstakar) från Housedoctor
och två fina hellinneservetter med monogram (vintage)








Lycka Till!

Ps Ann-Tikt & Sånt har öppet i helgen:
Lördag & Söndag 11-16

Trevlig Helg!

Ann

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar