Här kan du läsa om oss, Ann; innehavare av butiken Ann-Tikt & Sånt, i Mellby och Annika; innehavare av butiken Drömmar Inne & Ute, i västra Mellby. I vår gemensamma blogg skriver vi om vår passion för inredning, antikt, trädgård, mat och familj. Välkommen att följa oss båda. Allt är ju roligare när man är två!


lördag 14 juni 2014

Mina omgivningar

Hej på er!!!
Nu duggar det inte tätt med blogginlägg...
Mitt i denna hektiska period vill jag
stanna upp och bara njuta av mina 
omgivningar, som jag älskar!


Jag njuter av att få bo på landet och
att få ha skogen in på knuten.


Att få ha möjligheten att ha en trädgård.


Att få ta del av en historia bland de gamla 
byggnaderna på gården.


Att få ha naturen så nära!


Att få ha drömmar och nya planer bakom
varje dörr!!


Att få ha så många ovanligheter i skogen.


Att få se andra njuta av det också !


Att få ha även havet så nära!

Detta gör mig lycklig!

Trevlig helg!

ANNIKA



DRÖMMAR inne & ute
håller öppet i helgen.
LÖR o SÖN
12 - 16

VÄLKOMNA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar