Här kan du läsa om oss, Ann; innehavare av butiken Ann-Tikt & Sånt, i Mellby och Annika; innehavare av butiken Drömmar Inne & Ute, i västra Mellby. I vår gemensamma blogg skriver vi om vår passion för inredning, antikt, trädgård, mat och familj. Välkommen att följa oss båda. Allt är ju roligare när man är två!


torsdag 26 juni 2014

Liv i hönshuset


Hej på er alla vänner!

Efter ett evigt vattnande i trädgården,
har jag nu hamnat här framför datorn.
Läst lite favoritbloggar och njuter
där av vackra bilder och härlig läsning!



Jag har sedan länge planerat att 
ha en loppishörna i hönshuset,
och nu i helgen är den planen i hamn!!
Loppishörnan kommer ha samma öppettider
som min butik
DRÖMMAR inne & ute,
se vänsterspalten.


Vi kommer även i år att hålla
loppis på gården, där du kan hyra en plats
och bli av med dina gamla prylar.
Du vet väl att andra kan tycka dina ting
är guld värda!
Denna loppis håller vi den 19 juli!
Önskar du hyra plats ring mig
på tel. 0708390520
Fint väder har jag beställt.

Tusen Trädgårdar
Jag vill också berätta om en trevlig händelse på söndag:
Då öppnar min väninna Milla upp sin
trädgård på Idrottsgatan 6 i Laholm.
I samarbete med Gunilla Carlsson, öppnar
privatpersoner upp sina trädgårdar, runt om i Sverige,
 för visning.
Jag kommer att vara där, med delar av min butik!
Vi har beställt finväder även då!!
Se mer info på 
millastradgard.blogspot.com
Hoppas vi ses !


ANNIKA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar