Här kan du läsa om oss, Ann; innehavare av butiken Ann-Tikt & Sånt, i Mellby och Annika; innehavare av butiken Drömmar Inne & Ute, i västra Mellby. I vår gemensamma blogg skriver vi om vår passion för inredning, antikt, trädgård, mat och familj. Välkommen att följa oss båda. Allt är ju roligare när man är två!


söndag 6 april 2014

Säsongstart i min butik

Idag har jag fixat och trixat i min butik
hela dagen, tillsammans med min
kära mor. Hennes städhjälp är ovärderlig!


 Dessa underbara kuddar kommer från
 Olsson & Jensen,
nytt varumärke för i år.


Min nya hyllvägg är jag jättenöjd med och
det var en fröjd att packa upp och  placera de 
varorna där.


En Buddha måste man ha!


'


Imorgon ska jag packa upp kläder
från Capri Collection. Detta är smycken
från deras kollektion och visst är de fina?!

Så på torsdag slår jag upp portarna
till DRÖMMAR inne & ute för denna 
säsongen. 

ÖPPETTIDER 
Tors 15 - 18
Lör o Sön 12 - 16

Kul om ni tittar inom!!
Varmt välkomna

ANNIKA















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar