Här kan du läsa om oss, Ann; innehavare av butiken Ann-Tikt & Sånt, i Mellby och Annika; innehavare av butiken Drömmar Inne & Ute, i västra Mellby. I vår gemensamma blogg skriver vi om vår passion för inredning, antikt, trädgård, mat och familj. Välkommen att följa oss båda. Allt är ju roligare när man är två!


måndag 24 februari 2014

En vit vecka...



Årets skidvecka gick i vitt , kan man säga.
Det var ett väldigt snöande och kraftig dimma
nästan hela veckan.
Min kamera fick vila en hel del...,
men det fanns ljusglimtar...


Tredje dagen hamnade vi här - S. Pellegrino.
Lyckan infanns!! Såå mycket roligare det är
att åka skidor när man ser underlaget.
Här var vi först, så manchesterföret låg framför oss!


Dolomiterna ståltserar i bakgrunden.



Här börjar min favvisbacke!!



Lite lek med kameran.


Jag fick en känsla av månlandskap....


Två nöjda tjejer i solskenet!




Så här står man ut en eftermiddag, i italienska
Dolomiterna...


Afterski med helnöjda tjejer. Reseledaren
var överlycklig över en fullgjord och
galen offpiståkning. C och L njuter av alla goda drinkar
som baren erbjöd och att solen kom till slut!!!!



Förra året låg jag hela veckan med ett
trist diskbråck - det tog jag igen detta året!!!

Tusen tack, alla för en fantastisk vecka igen!!

Nu är det läggdags!

Sov gott!!

ANNIKA












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar