Här kan du läsa om oss, Ann; innehavare av butiken Ann-Tikt & Sånt, i Mellby och Annika; innehavare av butiken Drömmar Inne & Ute, i västra Mellby. I vår gemensamma blogg skriver vi om vår passion för inredning, antikt, trädgård, mat och familj. Välkommen att följa oss båda. Allt är ju roligare när man är två!


måndag 13 januari 2014

Gamla Äppellådor...



Lovade ju berätta om det bästa fyndet på länge...

Gamla äppellådor!!

Jag har letat och letat,
För ni är MÅNGA som vill bygga era egna hyllor
och inreda med personlig förvaring...

Och här fanns dom nu!
Där jag minst av allt väntade mig att hitta dom...

Men så är det ju många gånger
att när man slutar leta, ja då står allt mitt framför näsan på en!

Riktigt fina är lådorna, gamla och med järnskodda hörn
en del med text, en del utan
Och när vi öppnar igen i mitten av mars
räknar jag med att ha dom hemma!



Det blir väl nåt att vänta på...

Men nu är det fortfarande måndag 
och jag själv väntar mig bästa veckan på länge

Vi har ett par småkillar att skämma bort ett par dagar
och sedan ska jag på Formexmässan
Det innebär också gourmetmat med prat och mys 
hos storasystern i Stockholm
(hon är en av mina topp 3 i matlagning, om ni minns...)

Och nästa vecka igen, ja då får jag nog ta itu med vikten...

Kram

ANN
  


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar