Här kan du läsa om oss, Ann; innehavare av butiken Ann-Tikt & Sånt, i Mellby och Annika; innehavare av butiken Drömmar Inne & Ute, i västra Mellby. I vår gemensamma blogg skriver vi om vår passion för inredning, antikt, trädgård, mat och familj. Välkommen att följa oss båda. Allt är ju roligare när man är två!


torsdag 5 december 2013

Last Christmas




Hej på er!

Nu viner det i knutarna utanför huset. Stormen
är på väg att ta i ordentligt. Jag har tänt upp
hela huset med stearinljuset för det känns som strömmen
kan gå när som... 
Den provisoriska julgranen där ute ligger halvvägs ner
och kommer nog inte klara denna natten.

Lite kuslig känsla detta faktiskt!

Jag tycker vi myser till det med en 
härlig klassiker!
Riktig nostalgi !
Jag bjuder på den bästa av alla
julsånger:

Last Christmas med Wham


Håll med om att det är underbar nostalgi
och VAD BRA den är!!!

Kolla bara in klädsel och frisyrer i videon.
Underbart!!

Jag har gjort färdigt min dörrkransar som jag ska sälja i helgen.
NU hoppas jag på att stormen blåser över och att vi 
får fint väder hos Ann i Mellby!

NI kommer väl!!?

Håll om varandra där ute!

ANNIKA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar