Här kan du läsa om oss, Ann; innehavare av butiken Ann-Tikt & Sånt, i Mellby och Annika; innehavare av butiken Drömmar Inne & Ute, i västra Mellby. I vår gemensamma blogg skriver vi om vår passion för inredning, antikt, trädgård, mat och familj. Välkommen att följa oss båda. Allt är ju roligare när man är två!


tisdag 17 december 2013

Julens blommor

Hur har ni det i julstresset...?!
Jag känner mig ganska redo och är "nästan" klar med
alla julklapparna!

Nu är det mest julgrupper som gäller på min
arbetsplats - Växtshopen .
Amaryllis och Hyacinter i all ära,
men tyvärr har jag redan tröttnat....

Mina favoriter just nu är :


Den fantastiska julrosen!


Echeveria


Och tänk att Kamelian knoppar ...


En vit Orkide, tycker jag är en underbar julblomma!



Och en Azalea är väl ett måste till jul?!

Vad är din favorit till jul!?

Nu ska jag slå in lite klappar, fick inspiration
från Äntligen hemma, precis!

Njut av dagarna!
Det finns ett liv efter Jul..

Kram

ANNIKA


1 kommentar:

  1. Ann har jag redan mailat med och önskat god jul, så jag ville bara önska även den andra bloggerskan en riktigt god jul också!
    Kram Anna

    SvaraRadera