Här kan du läsa om oss, Ann; innehavare av butiken Ann-Tikt & Sånt, i Mellby och Annika; innehavare av butiken Drömmar Inne & Ute, i västra Mellby. I vår gemensamma blogg skriver vi om vår passion för inredning, antikt, trädgård, mat och familj. Välkommen att följa oss båda. Allt är ju roligare när man är två!


fredag 20 december 2013

En Julklapp till alla...


Den allra bästa julklappen
det är väl den som träffar mitt i prick
Det har inget med värdet att göra egentligen
utan den allra bästa, det är den där saken 
som man just då önskar sig allra, allra mest...

Så idag tar jag O. och E. med mig in till stan
där får de köpa varsin julklapp till någon pojke i deras egen ålder
Klapparna ska vi sen lägga under granen 
Hotel Norre Park i Halmstad

Och jag vet att tomten kommer att se till
att just dom klapparna
kommer att träffa precis rätt!

(Gå gärna in på länken ovan)

Sedan är det Fredagseftermiddag 
och öppet hos Ann-Tikt & Sånt
Med bara 4 dagar kvar till jul kör vi en liten överraskning

Nytt extrapris varje dag
och idag lämnar vi 
25% rabatt på alla Julkulor!

Här en liten kavalkad av vitt och silver...



och så antika förstås...



Välkomna att Fynda!
Erbjudandet gäller bara idag mellan 14.00 - 18.00

Imorgon Lördag blir det nytt erbjudande
-Så håll utkik!

Ps. Min allra bästa julklapp genom tiderna måste vara hopprepet
jag fick i 8-årsåldern...
Det var den där julklappen Mitt i Prick!

Fredagskram

ANN



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar