Här kan du läsa om oss, Ann; innehavare av butiken Ann-Tikt & Sånt, i Mellby och Annika; innehavare av butiken Drömmar Inne & Ute, i västra Mellby. I vår gemensamma blogg skriver vi om vår passion för inredning, antikt, trädgård, mat och familj. Välkommen att följa oss båda. Allt är ju roligare när man är två!


måndag 2 december 2013

Årets adventsljusstake!



Hej !!

Hoppas ni har haft en härlig adventshelg!
Ni har väl också pysslat med stjärnor och ljusstakar,
kan jag tro..

Efter en hektisk helg, med Köpenhamnsbesök
och en massa annat kul, 
så fick sent på kvällen, ihop vår adventsstake!




En gammal låda som kom med hem från
min förra Köpenhamnsresa till Gröntorvet
och en lite pynt från underbara Illums, på Ströget.
(Jag tror jag tillbringade ca 2 timmar totalt där inne).



Nu ser jag fram emot julklappshelgen hos Ann-tikt o Sånt!!
Jättespännande och se vad Ann hittat på !
Och jag ska ju få vara med på ett hörn - jättekul!!
Så det blir kranstillverkning hela veckan och
lite nya ideér...!

Vi ses väl!!??

Kram

ANNIKA








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar