Här kan du läsa om oss, Ann; innehavare av butiken Ann-Tikt & Sånt, i Mellby och Annika; innehavare av butiken Drömmar Inne & Ute, i västra Mellby. I vår gemensamma blogg skriver vi om vår passion för inredning, antikt, trädgård, mat och familj. Välkommen att följa oss båda. Allt är ju roligare när man är två!


fredag 15 november 2013

Svart som synden



Det var ett tag sedan jag hade framme
penseln och jag kände att 
det var dags.
Måla är något som bara måste ske lite då och då!
Förändring måste vi ju ha!

Denna gången var jag sugen på svart!


Matt, matt supermatt och svart!!


Det var hallbordet som fick ny "klädsel",
mitt stilleben bord som ändras ständigt efter
säsong och lust!
Bordet var visserligen mörkt sen innan, men
den svarta matta färgen gjorde att allt
jag satte på bordet syntes och fick nytt liv!


Det är visserligen två veckor kvar till advent,
men nu har jag tjuvstartat ordentligt!


En glittrig vit kotte får pryda min älsklings-ljusstake.



Den vackra silverbrickan hittade jag för en tia
på loppis i somras!

Ha en härlig helg!

ANNIKA







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar