Här kan du läsa om oss, Ann; innehavare av butiken Ann-Tikt & Sånt, i Mellby och Annika; innehavare av butiken Drömmar Inne & Ute, i västra Mellby. I vår gemensamma blogg skriver vi om vår passion för inredning, antikt, trädgård, mat och familj. Välkommen att följa oss båda. Allt är ju roligare när man är två!


måndag 4 november 2013

Nya Tider och Förändring...


Ja, jag säjer då det...
När man har som mest att göra
-ja då flippar man ut och hittar på nåt mer att göra!!
Känner ni igen er?

Men jag kände bara att det var tvunget med ett par nya väggar i butiken!!
Behöver väggplats att fästa  upp saker på,
och hyllplan, ja en liten förändring helt enkelt
som gör sådär mycket för helheten 

Och med en snickare in house, går det ju snabbt och lätt
-om han är på humör
Och det var han!

Ja, här ser ni nu del 1 i min plan



Och efter en stund...




Mattsvarta bräd-väggar mellan fönstren mot baksidan
färgen har inte torkat ännu,
sakerna lite provisoriskt uppställda framför
men ni ska snart få se vad jag tänkt mig här!

Och så till de nya tiderna:
 Vi har det stora nöjet att meddela 
att öppettiderna utökats
 med en hel dag!!

Så från och med denna veckan har Ann-Tikt & Sånt öppet

TORSDAG & FREDAG  14 - 18
LÖRDAG & SÖNDAG 11 - 18

Ni är Hjärtligt Välkomna!

Kram

ANN







1 kommentar:

  1. Ja, så praktiskt du har det med en egen snickare! Här har vi en inhyrd en, som gått loss på fasad & balkong på ena sidan av huset...Det ser ut att bli himla fint det han gjort! Såg också en liten notis i Drömhem om dig om lampor på gång...Spännande!! Och kul att se att ett reportage kan göra nytta även i efterhand!
    Kram Anna

    SvaraRadera