Här kan du läsa om oss, Ann; innehavare av butiken Ann-Tikt & Sånt, i Mellby och Annika; innehavare av butiken Drömmar Inne & Ute, i västra Mellby. I vår gemensamma blogg skriver vi om vår passion för inredning, antikt, trädgård, mat och familj. Välkommen att följa oss båda. Allt är ju roligare när man är två!


tisdag 26 november 2013

Kranskurs-tajm

Hejsan!!

Nu är vi mitt i kransbindningstider och mina 
dagar och kvällar fylls med granris och kulor!

Två härliga kvällar har jag hittills haft med glada
inspirations-rika tjejer.
De binder jättefina adventskransar och
ljusdekorationer.

Jag låter bilderna nedan få tala och önskar
alla en trevlig tisdagkväll.
 Min kväll ska jag tillbringa med ett nytt tjejgäng
i granehögen!! 











(Mina gamla simhalls-arbetskamrater kommer alltid min läckerheter. 
Mums fillebabba, säger jag. Och stort tack!)






Kramar på er!

ANNIKA

1 kommentar: