Här kan du läsa om oss, Ann; innehavare av butiken Ann-Tikt & Sånt, i Mellby och Annika; innehavare av butiken Drömmar Inne & Ute, i västra Mellby. I vår gemensamma blogg skriver vi om vår passion för inredning, antikt, trädgård, mat och familj. Välkommen att följa oss båda. Allt är ju roligare när man är två!


söndag 24 november 2013

Julmarknads-start



Igår var jag på denna julens första marknad,
som utställare!!


Det var en hederlig gammal julmarknad i Boarp,
som jag tillbringade eftermiddagen på.
Massor av folk, så jag o Maja fick jobba...

Därav blev det inget fotograferande förrän mot slutet..


Men se, vem som kommer då!!


En liten ensam stackare som inte får följa med in...


Stenugnsbakat bröd fick vi med oss hem.

Härmed känns det som julen startat.
Jag fick en massa julfeeling och idag ska jag ta 
fram alla adventsstjärnor och pyssla till
vårt eget hem.

Jag ska lura med mig T ut i skogen och såga
ner en fin utegran (har redan sett ut en kanonfin!).

Kanske blir det kransar på dörrarna också..

Sedan är det kranskurs-start ikväll.
Mina goa simhalls-väninnor kommer traditionsenligt
och binder dörrkransar och gör ljusdekorationer med mig.
Det är alltid lika mysigt att träffas och julstöka ihop!
Ser så fram emot detta!!

Ha en härlig söndag!!

Min ser riktigt lovande ut!!

Kram

ANNIKA 





1 kommentar:

  1. Tack för mysigt kransstök och adventspyssel:-)
    Kram från simhallstjejerna

    SvaraRadera