Här kan du läsa om oss, Ann; innehavare av butiken Ann-Tikt & Sånt, i Mellby och Annika; innehavare av butiken Drömmar Inne & Ute, i västra Mellby. I vår gemensamma blogg skriver vi om vår passion för inredning, antikt, trädgård, mat och familj. Välkommen att följa oss båda. Allt är ju roligare när man är två!


onsdag 11 september 2013

Sista rycket


Hejsan hoppsan!

Nu börjar det tyvärr att likna höst.
Det innebär att jag tonar ner en hel del
i DRÖMMAR inne & ute.
Jag kör min sista vecka nu, för säsongen
 med följande öppettider :

Tors 15 - 18
Lör o Sön 12 - 16 
 


Då blir det självklart REA!!

Jag sätter ner mängder med varor med
50-70 %.

Du har inte råd att missa detta...!

Väl mött!

Plaskiga regnkramar från mig idag!

ANNIKA  





2 kommentarer:

  1. Hej, vill du lägga undan 2 Balsamvinäger, 3-årig o den där jättegoda pastakryddan jag gillar (den röda) till mig!
    Kram Ann

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej!!
      Det ska vi fixa! Vi ses snart!
      Kram Annika

      Radera