Här kan du läsa om oss, Ann; innehavare av butiken Ann-Tikt & Sånt, i Mellby och Annika; innehavare av butiken Drömmar Inne & Ute, i västra Mellby. I vår gemensamma blogg skriver vi om vår passion för inredning, antikt, trädgård, mat och familj. Välkommen att följa oss båda. Allt är ju roligare när man är två!


måndag 17 juni 2013

Tid att njuta


Hej!

Måndag igen och bara några dagar till 
midsommar...
och tanken är att vi ska njuta nu.
Jag försöker verkligen ta mej tid.
Det blommar fint i vägkanter 


Och hemma i trädgården blommar min favorit
Daggkåpan


Urnorna med knallröda pelargon och
husarknapp lyser också upp!


Ja, jag tar mig tid att njuta på innergården
så mycket jag kan. 


Sommaren har ju precis börjat och vi har
så mycket kvar att njuta av!
Och jag känner på mig att denna sommaren
blir det mycket sol och värme!
Den har börjat riktigt bra!

Ha en fin måndagkväll!

ANNIKA







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar