Här kan du läsa om oss, Ann; innehavare av butiken Ann-Tikt & Sånt, i Mellby och Annika; innehavare av butiken Drömmar Inne & Ute, i västra Mellby. I vår gemensamma blogg skriver vi om vår passion för inredning, antikt, trädgård, mat och familj. Välkommen att följa oss båda. Allt är ju roligare när man är två!


torsdag 20 juni 2013

Bloggtjejer i tunnan


Hejsan!



Häromkvällen fick jag mycket trevligt besök
av min"bloggkollega" Ann och ett riktigt
långväga besök av bloggerskan Anna .
Jag fick upp en fin temperatur i tunnan och
tjejerna hoppade gladeligen i, utan protester.

Vi fick utbytt en massa ideér och erfarenheter
i vår fantastiska bloggvärld.
Tänk vad häftigt att få nya vänner på detta sett.

Tack snälla ni för att ni dök upp,
och vilket kalasväder vi fick och
hela natten....!

Idag har jag öppet i min butik, 
DRÖMMAR inne & ute.
Kl. 15-18

Passa på att köpa" gå-bort-presenten"
till midsommarfesten!


Om vi inte ses, så ha en riktigt härlig
midsommar!!

Kram o ta hand om er!

ANNIKA






1 kommentar:

  1. Ja kära nån vilken HÄRLIG kväll vi hade!! Tack ännu en gång! Nästa gång får ni komma till mig!
    Jag stjäl helt kallt din bild till mitt lilla inlägg jag ska göra om min Skåne-tur..
    Kram Anna

    SvaraRadera