Här kan du läsa om oss, Ann; innehavare av butiken Ann-Tikt & Sånt, i Mellby och Annika; innehavare av butiken Drömmar Inne & Ute, i västra Mellby. I vår gemensamma blogg skriver vi om vår passion för inredning, antikt, trädgård, mat och familj. Välkommen att följa oss båda. Allt är ju roligare när man är två!


söndag 19 maj 2013

Jag DRÖMMER vidare



Hej på er!

Nu har det tyvärr varit dåligt med inlägg
på några dagar. Det är nog tecken på 
att det börjar bli hektiskt..
Jag har börjat jobba i Växtshopen igen
och DRÖMMAR inne & ute har ju
åter öppnat !
Med andra ord jag Drömmer vidare i min butik!!


Nytt för säsongen är TE från
The Spice Tree.

Härliga titlar som tex;
"I min hängmatta" och "Bland kossorna i hagen"

Jag har även fått in massor av nya kryddor,
oljor och vinäger.


Dags att förnya sommargarderoben?!


Är du bara sugen på en koppa kaffe , så
kanske rosa soffan är ledig...

Varmt välkommen till mig
och mina Drömmar!!

ANNIKA






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar