Här kan du läsa om oss, Ann; innehavare av butiken Ann-Tikt & Sånt, i Mellby och Annika; innehavare av butiken Drömmar Inne & Ute, i västra Mellby. I vår gemensamma blogg skriver vi om vår passion för inredning, antikt, trädgård, mat och familj. Välkommen att följa oss båda. Allt är ju roligare när man är två!


onsdag 22 maj 2013

Att få vara bland de 201 Bästa...

Åhhhhhh
Så otroligt kul!!

I Isabellas senaste magasin, finns Ann-Tikt & Sånt med
bland Sveriges 201 bästa inredningsbutiker
utvalda av läsarna!!



Att man kan bli såhär GLAD, och LYCKLIG och STOLT!!




Hela tidningen är jättetrevlig, lagom mys-pysig och med fina artiklar.
Perfekt för alla utflyktsmål i sommar 
till sånt som vi gillar allra mest!
Numret kostar bara 39 kr, vilket inte känns helt fel!!

Så.....
TACK säger jag till alla er som tipsat om min butik
Ni gjorde verkligen min dag!

Kram

ANN







2 kommentarer:

  1. Det är du VERKLIGEN värd Ann! Hos mig kommer du i topp 3 av de vackraste butiker jag har som kunder!
    Kram Anna

    SvaraRadera