Här kan du läsa om oss, Ann; innehavare av butiken Ann-Tikt & Sånt, i Mellby och Annika; innehavare av butiken Drömmar Inne & Ute, i västra Mellby. I vår gemensamma blogg skriver vi om vår passion för inredning, antikt, trädgård, mat och familj. Välkommen att följa oss båda. Allt är ju roligare när man är två!


lördag 27 april 2013

Vårgandiner i Vitt Linne - & en Energikick!!

Ett par härliga kursdagar i Kalmar ger energi!
(Jag har ju två jobb...)
Fokuserade dagar med fint resultat
och en vansinnigt rolig kväll med bl a Gastronomi-tävling
Så nu kan jag lägga till Ostron-öppning i min kunskapsbank.
Vi får väl se när jag kommer att ha nytta av det nästa gång...

Men nu är det Butiks-helg hemma i Mellby som gäller

Och ett fint erbjudande:

Vår fina hissgardin, c:a 120 cm bred,  till SPECIALPRIS med 30% rabatt!




Den är som en dröm...
Du knyter upp den på stången med breda band i linne




och rullar upp till önskad höjd med hjälp av långa satinband




Linnet är i en skir och fin kvalité som silar ljuset vackert!

Erbjudandet gäller endast denna helgen 27-28/4
och priset är NU 395 kr stycket!
Du kan även beställa via web-shopen
då syns inte rabatten förrän du får mitt ordererkännande via mail!

Öppet i helgen
Lördag & Söndag 11 - 16

Välkommen!
Ann


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar