Här kan du läsa om oss, Ann; innehavare av butiken Ann-Tikt & Sånt, i Mellby och Annika; innehavare av butiken Drömmar Inne & Ute, i västra Mellby. I vår gemensamma blogg skriver vi om vår passion för inredning, antikt, trädgård, mat och familj. Välkommen att följa oss båda. Allt är ju roligare när man är två!


måndag 15 april 2013

Bloggfrossa


Hej hopp !

En skön start på dagen;
deklarationen är ivägskickad!
En strykning på viktig-listan..
Gött! 
Efter att sedan tagit min daglig
promenad, röjt i tvättstugan och
rensat ur skafferiet så kände jag
att det var okej att få GOTTA sig
med lite bloggfrossa!

Det finns ju så många härliga bloggar,
och jag frossar för närvarande i en massa!
Jag vill slå ett extra slag för en favorit
just nu:
Victoria Skoglunds blogg
En trädgårdsmästares väg

Här är det en skön blandning av
 trädgård, förstås, inredning och resor.
Fantastiska bilder och massor av inspiration
från hennes härliga trädgårdsbutik
Zetas.



Vår vackra strand igår!
Skattar mig lycklig att jag får bo 
så nära havet!

Ha en fin vecka, vänner!

ANNIKA



1 kommentar:

  1. Vilken pärla du har hittat och vilka bilder...
    Åhhh säjer jag bara!
    Kram
    Ann

    SvaraRadera