Här kan du läsa om oss, Ann; innehavare av butiken Ann-Tikt & Sånt, i Mellby och Annika; innehavare av butiken Drömmar Inne & Ute, i västra Mellby. I vår gemensamma blogg skriver vi om vår passion för inredning, antikt, trädgård, mat och familj. Välkommen att följa oss båda. Allt är ju roligare när man är två!


måndag 25 februari 2013

Österrike


Hej alla !

Vi har tillbringat några underbara dagar
i vackra Österrike.
Tyvärr har jag inte kunnat stå på skidor.
Jag kämpar med ischias och klarade dessvärre
inte ens av att stoppa ner fötterna i pjäxorna...
Det var bättre att inse begränsningarna än
att överskrida dem.

Jag njöt istället av trevligt sällskap, sol och en 
underbar natur!!


Kyrkan i byn Tux



Kyrkogården täckt av snö



Man kan njuta i Alperna, utan skidor...



Men, vad jag, ville va me´!!










Alperna är mäktigt och vackert!
Och även om jag inte fick provat backarna
i Hintertux så såg jag vad jag missade.
Jag hoppas jag får komma tillbaks
ett annat år!

Och jag kommer tillbaka till er,
 med mer om Hintertux, med omnejd!

Kram tills dess
ANNIKA


















2 kommentarer:

  1. Nämen har du varit ute på vift nu igen! Vad kul! Men mindre kul med ryggskottet...usch din stackare...:(
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Jaa, nu var det resa igen. Underbart! Men det är bra mycket roligare o resa när man e frisk...
    Kram
    Annika

    SvaraRadera