Här kan du läsa om oss, Ann; innehavare av butiken Ann-Tikt & Sånt, i Mellby och Annika; innehavare av butiken Drömmar Inne & Ute, i västra Mellby. I vår gemensamma blogg skriver vi om vår passion för inredning, antikt, trädgård, mat och familj. Välkommen att följa oss båda. Allt är ju roligare när man är två!


måndag 7 januari 2013

Med Karta & Kompass??

När I-phonen lägger av
p g av obefintlig täckning
är det den gamla hederliga kartan som gäller, eller hur...


Först blir man lite ställd
men till Fjätervålen hittade vi i allafall så småningom

och efter 10 dagar i fjällen och Trettonde-helg i Stockholm, 
känner jag mig härligt utvilad, och kanske har jag lite rosiga kinder också...
Roligheter och vila har avlöst vartannat i ett behagligt tempo;
Jämna fördelsedagar har firats, nyårsraketer har smällts,
skidor har det åkts både på längden och på tvären

och med ofrivillig frånvaro av uppkoppling
upptäcker man att det går bra ändå
-Kanske bättre till och med-
Att planera och finslipa lite på alla idéer inför 2013!!
(Jag kommer att dela med mig så småningom)
Nu känner jag mig verkligen redo att öppna dörren
på vid gavel

-Välkomna in!

Kram
ANN



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar