Här kan du läsa om oss, Ann; innehavare av butiken Ann-Tikt & Sånt, i Mellby och Annika; innehavare av butiken Drömmar Inne & Ute, i västra Mellby. I vår gemensamma blogg skriver vi om vår passion för inredning, antikt, trädgård, mat och familj. Välkommen att följa oss båda. Allt är ju roligare när man är två!


torsdag 24 januari 2013

En torsdag med energi

Hejsan!

Vilka fina dagar vi har!
Solen är en otrolig energikälla.
Jag har egentligen bara latat mig sedan jul.
Och som en blixt från klar himmel kom energin
över mig, just idag. Har som vanligt hundra projekt,
men de har fått vila.

Men efter min morgonpromenad fick jag då plötsligt
lite fart. Började med ett projekt, två projekt, tre
projekt och säkert 4 och 5 också...
Haha, jag fick nog någon form av över-energi.
Inget av mina projekt blev klara,
men de är påbörjade och det känns riktigt bra.
Avsluta dem kan jag göra en annan dag..


Här är ett av projekten..., kom inte långt med det..
(fick i alla fall fram färgburken!)
Men fint kommer det att bli, när det blir färdigt.
Kanske det blir av imorgon..


Detta kortet tog jag i morse.
Älskar vårt hus från denna vinkeln.

Ha en fin kväll

ANNIKA





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar