Här kan du läsa om oss, Ann; innehavare av butiken Ann-Tikt & Sånt, i Mellby och Annika; innehavare av butiken Drömmar Inne & Ute, i västra Mellby. I vår gemensamma blogg skriver vi om vår passion för inredning, antikt, trädgård, mat och familj. Välkommen att följa oss båda. Allt är ju roligare när man är två!


fredag 21 december 2012

Favorittomten


Här är han - min favorit!!
Visst är han en läckerbit?
När jag nu tänker efter hur gammal han är,
så blir man ju rädd för sin egen ålder...,
Jag tror han är ca 25 år gammal och
han är inköpt i Danmark, på en
semesterresa!

Varje år när jag packar upp julsaker
(som faktiskt blir mindre och mindre för varje år),
så är det denna "goding" som
alltid får hedersplatsen.
Han ser bara så go och snäll ut, tycker jag.
Han kommer nog vara den som står där själv till slut..



Granen är klädd och jag är klar att fira jul.
Och i helgen vill jag fira jul i min butik
DRÖMMAR inne & ute.
Så välkomna in så dricker vi lite glögg
och känner av julen på riktigt!
Jag har öppet:

LÖR - SÖN
12 - 17

Trevlig helg
och ta det lugnt i helgen!
Det finns ju trots allt ett liv efter jul också.

ANNIKA





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar