Här kan du läsa om oss, Ann; innehavare av butiken Ann-Tikt & Sånt, i Mellby och Annika; innehavare av butiken Drömmar Inne & Ute, i västra Mellby. I vår gemensamma blogg skriver vi om vår passion för inredning, antikt, trädgård, mat och familj. Välkommen att följa oss båda. Allt är ju roligare när man är två!


onsdag 21 november 2012

Nu öppnar jag snart dörren



Nu har det varit en hel del aktivitet bakom denna
dörren ett tag.
Fortfarande känns det som det är kaos, men ett
ganska organiserat sådant.
Kransar binder jag för fullt och en massa 
nytt har jag fått in.

På söndag öppnar jag
( 12 - 17 ),
då bjuds det på glögg och vi kommer ha
en utlottning där alla besökare
får en lott!

Det kan alltså löna sig ordentligt att komma
på besök till 
DRÖMMAR inne & ute.

Jag hoppas kunna bjuda er på riktig
lantlig adventsstämning
i mitt "grisastall".

VARMT VÄLKOMNA

ANNIKA

1 kommentar: