Här kan du läsa om oss, Ann; innehavare av butiken Ann-Tikt & Sånt, i Mellby och Annika; innehavare av butiken Drömmar Inne & Ute, i västra Mellby. I vår gemensamma blogg skriver vi om vår passion för inredning, antikt, trädgård, mat och familj. Välkommen att följa oss båda. Allt är ju roligare när man är två!


lördag 10 november 2012

Hur hittar man julstämningen?

Idag var det bara dags att hitta den där 
julstämningen!
Det har varit så mycket annat här den sista
tiden, med resor och annat.
Jag ringde min kollega, vän, bloggkamrat och
ibland min "mentor" - Ann.
Är det någon som kan JUL så är det Ann.
-Kom hit!!, sa hon
Och så gjorde jag, tog med mig min snälla dotter,
Maja, som oftast ställer upp när jag vill ut
på utflykt.

Hos Ann-Tikt o Sånt, är det ju redan jul
och jag fick massor av julstämning
direkt jag kom innanför dörren!!

Maja tog hand om sin kära vän, katten Maja 
och jag fick en jättebunt med julinspirerande
inredningsmagasin i famnen och
en glasburk med ett alldeles färskt
gran-skott i.

Tack, Ann du räddade mig även denna gången.
Du är en fantastisk inspirationskälla!!!!

Jag behövde bara lite kaffe och Celine Dion´s
julskiva, så var julstämningen ett faktum.


Ett smakprov på ett av borden som jag fick till.

Ann´s gran är min bästa inspirationskälla idag!

Ha en härlig lördagkväll.
Vi ska till svärfar o äta smörgåstårta!!
Mums!

ANNIKA






















1 kommentar: