Här kan du läsa om oss, Ann; innehavare av butiken Ann-Tikt & Sånt, i Mellby och Annika; innehavare av butiken Drömmar Inne & Ute, i västra Mellby. I vår gemensamma blogg skriver vi om vår passion för inredning, antikt, trädgård, mat och familj. Välkommen att följa oss båda. Allt är ju roligare när man är två!


torsdag 1 november 2012

Datorjobb & Fin Bukett...

Här hemma är det jobb vid datorn som gäller...
Ny Nätbutik ska det äntligen bli!
Men oj oj oj vad mycket jobb...



Ett helt nytt system jag ska lära mig
(helt tvärtom mot mitt gamla, som är omodernt och tungjobbat)
Fraktavtal och betalningssystem ska väljas och tecknas
Jag ska inte bara ha vintage, utan även nya saker i butiken
Men vilka???

-Ja som ni hör tusen beslut...

Men JÄTTEROLIGT  och  SPÄNNANDE
att kunna erbjuda en ny, härlig butik så småningom!!

En underbar bukett står det också på köksbordet
att vila ögonen på medan man funderar...



Vad otroligt glad man blir över oväntade blommor!!
-Varje gång!!

Glad blir man också över att få följa med Annika och T.
på deras underbara resa i Sydafrika
Fantastiskt fina bilder, Annika!

Nytt inlägg från henne i morgon, tror jag
och jag ska försöka att inte tjuvkika...

Kramar till er alla

ANN



1 kommentar: