Här kan du läsa om oss, Ann; innehavare av butiken Ann-Tikt & Sånt, i Mellby och Annika; innehavare av butiken Drömmar Inne & Ute, i västra Mellby. I vår gemensamma blogg skriver vi om vår passion för inredning, antikt, trädgård, mat och familj. Välkommen att följa oss båda. Allt är ju roligare när man är två!


söndag 21 oktober 2012

Mitt Helg-godis...

Fick ögonen på denna vackra dam
när jag skulle köpa Ljung till butiken...



En endaste en, tillsamans med lite Fontängräs



och lite Kärleksört, för färgens skull
De tunna fina vaserna, i tre olika storlekar,  finns i butiken
till ett plånboksvänligt pris...


Löparen som jag lagt över den grova linneduken
är överdelen på ett gammalt slitet lakan...
Men den handvirkade spetsen var inte sliten
så jag rev av översta delen av lakanet...




inte behövde jag sy heller...

I  like

Mannen är på fotboll
Tror minsann jag ska överraska med
Skinkstek och Dansk Rödkål
Jag tror han kommer att bli glad,
-för att inte säga överlycklig!!!

Ibland är det lätt...

Ha en fin söndagskväll

Kram
ANN









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar