Här kan du läsa om oss, Ann; innehavare av butiken Ann-Tikt & Sånt, i Mellby och Annika; innehavare av butiken Drömmar Inne & Ute, i västra Mellby. I vår gemensamma blogg skriver vi om vår passion för inredning, antikt, trädgård, mat och familj. Välkommen att följa oss båda. Allt är ju roligare när man är två!


torsdag 11 oktober 2012

Godmorgon vinter

Vad hände?!

Att vakna till -3 grader, är inte det jag vill.
Men det var vad denna morgonen hade att komma med.
Jag vill inte, jag vill inte!!!


Det blir till att plocka in alla sommarblommor - 
och det är några stycken....
Undrar om denna Tibochina överlever..?


Men ; kalla nätter = vackra dagar!
Så varför klaga! Solen är så stark och härlig
just nu, så jag faktiskt längtar ut igen.

Ha en härlig vinterdag!
Kram
ANNIKA 


2 kommentarer:

  1. Vill inte heller ha kyla...bulsar på mig hur mycket kläder som helst inför morgonens cykeltur och det känns inte alls kul. Vi är ju inte ens inne i november :(
    Men som du säger, idag strålar solen från en klarblå himmel och jag har kunnat stå ute och måla möbler idag :) Härligt!!
    Hoppas att nästa vecka bjuder på det samma när vi har höstlov här i Danmark.

    Och Annika, hade det inte varit häftigt att hyra den där Roberto en vecka....oj ,med pasta det skulle ätas ;o))) Fast...man kan ju lika bra köpa boken ;)
    Tjejer, ha en riktigt skön helg, så hörs vi snart igen!!
    Kramisar
    Ulrika

    SvaraRadera
  2. Håller med...Vill INTE jag heller!!
    Kram Anna

    SvaraRadera