Här kan du läsa om oss, Ann; innehavare av butiken Ann-Tikt & Sånt, i Mellby och Annika; innehavare av butiken Drömmar Inne & Ute, i västra Mellby. I vår gemensamma blogg skriver vi om vår passion för inredning, antikt, trädgård, mat och familj. Välkommen att följa oss båda. Allt är ju roligare när man är två!


lördag 20 oktober 2012

Fin för en dag


Eftersom Maja har sin praktik på en jättemysig
Skönhetssalong här i Mellbystrand - 
så passade jag på att göra mig lite
extra fin idag.


Från det ena till det andra..



Det är ledsamt att jag inte kan förmedla denna 
underbara doft till er.
Rosen heter Charles Austin, och blommar
fortfarande!
Det kallar jag skönhet.

Go kväll
ANNIKA





1 kommentar:

  1. snygging där! Vilken egoboost att få göra sig så fin! Jag fotade mig hos en underbar fotograf som heter Brigitte innan bröllopet. Fotona blev morgongåva till min man....det var superkul...Kram C

    SvaraRadera