Här kan du läsa om oss, Ann; innehavare av butiken Ann-Tikt & Sånt, i Mellby och Annika; innehavare av butiken Drömmar Inne & Ute, i västra Mellby. I vår gemensamma blogg skriver vi om vår passion för inredning, antikt, trädgård, mat och familj. Välkommen att följa oss båda. Allt är ju roligare när man är två!


fredag 21 september 2012

New york- feber




Bilden är tagen 2010 när jag var och hälsade på Mimmi som då
jobbade som au-pair där.

Jag sitter och knåpar ihop en frågesport
till Julia, som vi ska ha ikväll.
Det blir ett litet avskedsparty med 5 - kamp
och restaurangbesök.

När jag nu letade igenom bilder från New york
så fick jag sån längtan tillbaka dit.



Här är vi på Broadway och på väg till
Mamma Mia.
Denna gången är det Julia som åker iväg
och vi önskar henne lycka till.
Så fort hon har kommit till rätta i sin familj,
är det nog vi som ser till att boka en resa
till New York!!



Min favoritplats i New York - Brooklyn Bridge.


Jag och "några till" i SoHo.

Detta får avsluta fredagsinlägget.
Reselust alltså!

Ha en go kväll

ANNIKA













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar