Här kan du läsa om oss, Ann; innehavare av butiken Ann-Tikt & Sånt, i Mellby och Annika; innehavare av butiken Drömmar Inne & Ute, i västra Mellby. I vår gemensamma blogg skriver vi om vår passion för inredning, antikt, trädgård, mat och familj. Välkommen att följa oss båda. Allt är ju roligare när man är två!


måndag 17 september 2012

Min "riktiga" arbetsplats


Här får ni en liten rundvandring på min
arbetsplats, Växtshopen i Mellbystrand.
Det är här jag spenderar den mesta tiden och 
DRÖMMAR inne & ute har jag som komplement.
I


Hösten är här och planteringssäsongen är
i antågande.



Att jobba med trädgård och växter dessa ljuvliga
höstdagar är rena lyxen!


Ja, så ser det ut på mitt jobb. Jag packade upp
julsaker häromdagen, men det får vänta lite.
Nu ska vi njuta av allt härligt som hösten ger.
Tiden går så fort bara..

Nähe, köket väntar - ska trolla fram
en köttfärssås!
Konstigt att det alltid blir den rätten på en måndag..

Tjingeling

ANNIKA







1 kommentar:

  1. Stor kram! Hoppas du gillade det! och mer tårar kommer det bli...både sorg och lyckotårar :-) <3
    Charlotte

    SvaraRadera