Här kan du läsa om oss, Ann; innehavare av butiken Ann-Tikt & Sånt, i Mellby och Annika; innehavare av butiken Drömmar Inne & Ute, i västra Mellby. I vår gemensamma blogg skriver vi om vår passion för inredning, antikt, trädgård, mat och familj. Välkommen att följa oss båda. Allt är ju roligare när man är två!


torsdag 23 augusti 2012

Alla de andra åkte på fotboll....

Ja, alla de andra i familjen åkte på härlig fotboll;
Helsingborg - Celtic.

Jag blev kvar hemma, ensam med en massa
projekt.



Det blev säsongstart för äppelplockning
Det kan nog bli några pajer av det här.



Sedan fick jag målat en trädgårdssoffa med en strykning.
Den kommer bli vit och ska stå i vår Rhododendron-lund.


Sen tände jag mina "kräftlyktor", finns hos
 DRÖMMAR  inne & ute( bara 15:- st), hällde upp
ett glas rött och bänkade mig
framför tv´n:
Säsongsstart av Hollywoodfruar.
Vad mer kan man begära...?

Ha det fint!

ANNIKA














2 kommentarer:

  1. Håller på att försöka läsa ikapp i er blogg och det var banne mig inte lätt!:) Hjälp så flitiga ni är!!
    Håller med - Hollywoodfruarna missar jag inte gärna!:)
    Kram Anna

    SvaraRadera