Här kan du läsa om oss, Ann; innehavare av butiken Ann-Tikt & Sånt, i Mellby och Annika; innehavare av butiken Drömmar Inne & Ute, i västra Mellby. I vår gemensamma blogg skriver vi om vår passion för inredning, antikt, trädgård, mat och familj. Välkommen att följa oss båda. Allt är ju roligare när man är två!


måndag 9 juli 2012

Solnedgång vid beachen


Jag är lycklig! 
Jag har denna möjligheten, att cykla ner på stranden
och sätta mig på Chill Out´s uteservering. 


Här kan jag följa solnedgången - som är 
häpnadsveckande!!


Ju längre ner solen kommer, ju vackrare blir 
färgerna både på himmel och hav!


Sista bilden jag tog så var allt i denna blålila ton.
Visst är det vackert!


Detta är Sverige - Mellbystrand - och här ska jag
tillbringa min sommar!!
Som jag sa; 
Jag är lycklig!

Go måndagskram på er

ANNIKA












1 kommentar:

  1. Vilka makalöst vackra bilder, Annika!
    Förstår att ni hade en underbar kväll...
    Kram, Ann

    SvaraRadera