Här kan du läsa om oss, Ann; innehavare av butiken Ann-Tikt & Sånt, i Mellby och Annika; innehavare av butiken Drömmar Inne & Ute, i västra Mellby. I vår gemensamma blogg skriver vi om vår passion för inredning, antikt, trädgård, mat och familj. Välkommen att följa oss båda. Allt är ju roligare när man är två!


lördag 14 juli 2012

SOL

Hej på er!

Idag blir det bara ett väldigt kort inlägg.
Idag har vi sol i Mellbystrand och jag vill bara
vara ute och gotta mig i värmen.


Också vill jag bara gå förbi New Dawn-rosen
 och känna den underbara doften!!



Jag haft gott om folk i min butik idag och det
 är SÅ kul!
Jag längtar till öppning imorgon.

I morgon söndag är det öppet 12-16.

Vecka 29, 30 och 31 är det öppet:
ons - sön kl 12 - 17

VÄLKOMNA

ANNIKA
DRÖMMAR inne & ute





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar