Här kan du läsa om oss, Ann; innehavare av butiken Ann-Tikt & Sånt, i Mellby och Annika; innehavare av butiken Drömmar Inne & Ute, i västra Mellby. I vår gemensamma blogg skriver vi om vår passion för inredning, antikt, trädgård, mat och familj. Välkommen att följa oss båda. Allt är ju roligare när man är två!


söndag 15 juli 2012

Flygande Fjärilar...

Min tomma vägg-snutt i stora hallen börjar ta form...

En ålderstigen knoppbräda från uthuset
spikades upp med handsmidda spik
som dekoration på den, en väska i rolig form
Och fjärilarna i sina gamla ramar fick flyga lite som dom vill...


Kanske lägger jag till något mer...
Får suga på detta en liten stund
De fina fjärilarna kommer från Lisas Hus!


Planen för kvällen var Båstad 
för kvällsmat i hamnen på vårt favvo-ställe:
"Svenssons bodar"
Men det blåser minst sagt friska vindar
så det får bli en annan gång istället!

Ha en mysig söndagskväll

Kram
ANN


1 kommentar:

  1. Det blir så himla snyggt! Idag har jag lagt in bilder på min fina kruka från din butik på min blogg :) Är så himla glad över krukan så det kan bli flerköp! Ha det gott! Kram Pernilla

    SvaraRadera