Här kan du läsa om oss, Ann; innehavare av butiken Ann-Tikt & Sånt, i Mellby och Annika; innehavare av butiken Drömmar Inne & Ute, i västra Mellby. I vår gemensamma blogg skriver vi om vår passion för inredning, antikt, trädgård, mat och familj. Välkommen att följa oss båda. Allt är ju roligare när man är två!


fredag 13 juli 2012

En Boksamling och en Trädgård...

"Den som äger en boksamling och en trädgård saknar intet"
sa Cicero c:a 100 år f Kr.

Så sant, så sant!
Efter en härlig och minst sagt intensiv vecka i butiken
är det fredagskväll och uppehållsväder
Jag tar med mig ett glas vin och
ingen bok -men väl nya Lantliv under armen
och sätter mig en stund i min trädgård

Det har jag ärligt förtjänat...

Nedan en bild från Monets trädgård
ha en fin fredagskväll!

Kram
ANN




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar