Här kan du läsa om oss, Ann; innehavare av butiken Ann-Tikt & Sånt, i Mellby och Annika; innehavare av butiken Drömmar Inne & Ute, i västra Mellby. I vår gemensamma blogg skriver vi om vår passion för inredning, antikt, trädgård, mat och familj. Välkommen att följa oss båda. Allt är ju roligare när man är två!


onsdag 6 juni 2012

Två dagar kvar..

Ja, nu börjar det närma sig Julias student och tiden är knapp..
Min planering har redan fallerat...,
men har bestämt mig för att allt ordnar sig!
Det är inte lönt att stressa upp mig!


(Just nu längtar jag efter att få sitta här och bara blunda..)

Kudden i gungstolen säljer jag i min butik.
Baksidan är helt i fårskinn!
En riktig Go-bit.
Nya hela fårskinn kommer in hos DRÖMMAR inne & ute
till helgen.

Idag har jag tillbringat hela dagen inne i Laholm,
på Parkens Dag.
Mycket trevligt och jag tänker återkomma med bilder
från vår fina monter!!

Nu ska jag duka inför den stundande festen.
Kram 
ANNIKA


4 kommentarer:

  1. Flink Mamma du, Annika !!
    Sett deg litt i gyngestolen,
    så tenker du enda klarere etterpå ;)
    Lykke til og klem

    SvaraRadera
  2. Kan tänka mig det är pussel i tankeknoppen:-).
    Vi har 3 nyblivna studenter nästa vecka i släkten.
    Jag får vänta ett år då störst tar sin. (inte ledsen för det:-)
    Gungstolen är superfin, och visst är det ett lugnande gung att sitta i sån:-)
    Kudden...VILL HA!!!!
    Bilder låter spännande:-)...
    Kram Hilla

    SvaraRadera
  3. Kan tänka mig det är pussel i tankeknoppen:-).
    Vi har 3 nyblivna studenter nästa vecka i släkten.
    Jag får vänta ett år då störst tar sin. (inte ledsen för det:-)
    Gungstolen är superfin, och visst är det ett lugnande gung att sitta i sån:-)
    Kudden...VILL HA!!!!
    Bilder låter spännande:-)...
    Kram Hilla

    SvaraRadera
  4. Tack min vän för en underbar Parkens dag med dig i vår fina monter! Lycka till med studentförberedelserna...Vi ses på fredag!
    Kram din Milla

    SvaraRadera