Här kan du läsa om oss, Ann; innehavare av butiken Ann-Tikt & Sånt, i Mellby och Annika; innehavare av butiken Drömmar Inne & Ute, i västra Mellby. I vår gemensamma blogg skriver vi om vår passion för inredning, antikt, trädgård, mat och familj. Välkommen att följa oss båda. Allt är ju roligare när man är två!


lördag 16 juni 2012

Sommaröppet & Sommarböcker

I nästa vecka börjar sommaren på riktigt här i Mellby, känns det som!!
Semestrarna börjar så smått från våra vanliga jobb
och vi har öppet i butiken varje dag
ända till slutet av augusti
En HÄRLIG & JÄTTEROLIG tid
men också krävande
- det gäller ju att hitta alla de finaste, roligaste och mest annorlunda
vintage-grejorna till alla er kunder som besöker vår Gårdsbutik under sommaren!
Och vi har MÅNGA bra loppisar i södra Halland, norra Skåne och Danmark!
Så är du på besök i butiken - fråga gärna!
Jag har nästan alltid de bästa tipsen om vad som är på gång i närheten
och jag delar gärna med mig!

Så för att koppla av lite mellan varven så har jag klickat hem
den här härliga:
( någon närmare presentation behövs nog inte=)



och den här


som jag är mycket spänd på!
 Den sistnämnda är skriven, bakad och fotograferad !!!
av en kreativ Halmstad-tjej som heter Linda Lomelino

Vi får väl se om det kan bli lite rolig bakning också för min del
eller om det stannar vid läsning...
Men det är ju mysigt det också!

Sommarkramar
ANN

Ann-Tikt & Sånt
Sommaröppet  18/6 - 26/8
ALLA DAGAR  11 - 18








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar