Här kan du läsa om oss, Ann; innehavare av butiken Ann-Tikt & Sånt, i Mellby och Annika; innehavare av butiken Drömmar Inne & Ute, i västra Mellby. I vår gemensamma blogg skriver vi om vår passion för inredning, antikt, trädgård, mat och familj. Välkommen att följa oss båda. Allt är ju roligare när man är två!


söndag 17 juni 2012

Snyft och sommardrömmar

Efter ännu en händelserik helg, så har lugnet lagt sig
här i Västra Mellby.
Har sagt Hej då till mina två största tjejer
som ska sommarjobba i Dalarna.
Denna gången var det jag som snyftade mest på
Ängelholms Flygplats....


Gick en runda i trädgården när jag kom hem och 
tänkte på hur lyckligt lottad jag är, som har tre tjejer 
som är så sugna på livet och fyllda med planer
för framtiden.


Jag går en runda till och känner att jag och vår trädgård
ser ut att vara redo för sommar.


Innergården ser ut att tacksamt ta emot oss denna sommaren.


Här kommer det förhoppningsvis bli många
morgonkoppar.


Tänk att denna lilla näva kan göra en så 
lycklig!

Tack trädgård och barn för en underbar helg.
Lycka till med er sommar och framtid!

ANNIKA




1 kommentar:

  1. Hej tjejer!!
    Tusen tack för era söta kommentarer hos mig :o) Ni gör mig så glad!!
    Visst njuter jag till fullo nu när butiken börjar bli redo och det snart är dax att börja inreda den. Gissa om jag längar....big time!!!

    Ljuvliga sommar med trädgårdliv!! Jag hoppas att vi får njuta maximalt av den i år. Underbar terrass Annika. En sådan där damm med sten runt om skulle jag också vilja ha :)

    Njut av midsommarveckan ni med och må gott!!
    Kramar
    Ulrika

    SvaraRadera